Вівторок, 22.07.2025, 14:45
Сайт вчителя інформатики Збіглей Тетяни Василівни
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [0]
2 клас [8]
3 клас [1]
4 клас [2]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 23
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » 2 клас

Урок №5

Урок 5.Поняття про програму. Вікно програми. Робота з тренажером миші, переміщення об’єктів, подвійне клацання.

Цілі:

  • навчальна: сформувати поняття комп’ютерної програми; формувати вміння застосовувати раніше набуті знання;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення; активізувати пізнавальну діяльність учнів;
  • виховна: формувати вміння організовувати своє робоче місце і роботу на уроці.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.

Програмне забезпечення:Сходинки до інформатики,Скарбниця знань,GCompris.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Учитель готує картки із зображенням пристроїв комп’ютера і показує їх по черзі учням. Учні мають назвати пристрій, визначити, чи належить він до пристроїв введення чи виведення інформації, та обґрунтувати відповідь.

Картки: монітор, миша, клавіатура, модем, принтер, планшет, системний блок, навушники.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель . Робота всіх частин комп’ютера і пристроїв була б неможлива без спеціально написаних програм. Комп’ютер працює за вибраною користувачем програмою. Програми створюють за допомогою «комп’ютерних» мов, які називають мовами програмування, їх вивчатимемо в старших класах.

На сьогоднішньому уроці ми ознайомимося з  поняттям «програма», яке зустрічатиметься упродовж вивчення всього курсу інформатики.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Робота з підручником: § 5.

V. Усвідомлення набутих знань

Робота в зошиті

Урок 5, ст. 10

VІ. Фізкультхвилинка

Стрибу-стрибу! Скоки-скоки!

Прилетіли дві сороки.

Прискакали жабенята,

Стали у танку кружляти.

Прибігла лисонька —

Заграла на скрипочці.

Скре-ке-ке, ква-ква-ква!

Щоб спочила голова.

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Учитель нагадує дітям правила техніки безпеки і пропонує виконати практичне завдання на комп’ютері. Можна запропонувати виконати вправи з курсу «Сходинки» (Збери малюнок), «Скарбниця знань», серія «Пізнайко» (на вибір учителя).

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.

Підручник ст. 22

  1. Практична робота за комп’ютерами.
  2. Вправи для очей.

 

Релаксація

Гімнастика для очей

У середньому темпі виконати 3-4 кругових рухи очима в правий бік, стільки ж — у лівий. Розслабивши очні м’язи, подивитися вдалечінь — на рахунок 1–6. Повторити 1-2 рази.

VIII. Підбиття підсумків уроку

Фронтальне опитування

  1. Чи сподобалося вам на уроці?
  2. Що нового ви дізнались?

Назвіть програми, з якими ви стикалися.

Категорія: 2 клас | Додав: Таня_Чорнобай (09.10.2015)
Переглядів: 383 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
Годинник