Урок 4. Складові комп’ютера (системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура), пристрої виведення (монітор, принтер)). Робота з тренажером миші, наведення вказівника, вибір об’єктів.
Цілі:
- навчальна: сформувати поняття про комп’ютер як сукупність пристроїв, пристрої введення та виведення інформації; пояснити, з чого складається комп’ютер і для чого призначений кожен пристрій; формувати вміння користуватися мишею;
- розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння аналізувати інформацію;
- виховна: виховувати дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.
Програмне забезпечення:Сходинки до інформатики,Скарбниця знань,GCompris.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Фронтальне опитування
- Які сучасні комп’ютери ви знаєте?
- Чим стаціонарні комп’ютери відрізняються від переносних?
- Які бувають види переносних комп’ютерів?
- Установіть порядок комп’ютерів від меншого до більшого.
- Ноутбук;
- планшетний комп’ютер;
- стаціонарний комп’ютер;
- нетбук;
- кишеньковий комп’ютер;
- мобільний телефон.
- Які ще електронні пристрої ви знаєте?
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Розгадайте кросворд
- Помічник комп’ютера «з хвостиком».
- Комп’ютерний пристрій з екраном.
- Комп’ютерний пристрій з клавішами.
— Чи виникли у вас труднощі під час розгадування кросворда?
Чи всі слова вам знайомі? — Що спільного між цими словами?
— Отже, на сьогоднішньому уроці ми будемо вивчати інші пристрої, які допомагають у роботі з комп’ютером.
IV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Робота з підручником: § 4.
V. Усвідомлення набутих Знань
Робота в зошиті
Урок 4, ст. 8
VІ. Фізкультхвилинка
Сильний вітер до землі
Гне дерева молоді.
А вони ростуть, міцніють,
Вгору тягнуться, радіють.
Вітер віє нам в лице;
Захиталось деревце.
Вітерець все тихше, тихше,
Деревце все вище, вище!
VII. Формування вмінь та навичок
Учитель нагадує дітям правила техніки безпеки і пропонує виконати практичне завдання на комп’ютері.
Практичне завдання
Можна запропонувати виконати вправи з курсу «Сходинки» (Збери малюнок), «Скарбниця знань», серія «Пізнайко» (на вибір учителя).
- Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
- Інструктаж учителя.
Підручник ст. 18
- Практична робота за комп’ютерами.
- Вправи для очей.
Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості
Вихідне положення — сісти на стілець.
Заплющити і розплющити очі. Повторити 3-4 рази. Виконувати в середньому темпі.
VIII. Підбиття підсумків уроку
— Чи цікаво вам було на уроці?
— Чи сподобалося вам працювати з
|